misiek^wro, nie jestem, ale lubię malować :wink:
[O1] Podświetlenie przełączników
Zwiń
X
-
[O1] Podświetlenie przełączników
Witam. Pacjent to Octavia z 97 r. o pojemności 1.6 w benzynie.Jestem drugim właścicielem tego auta i po kupnie nie podświetlały się przełączniki pokazane na zdjęciu.Zapala się tylko obieg zamknięty jak go włączę a reszta pokręteł czyli : pokrętło ustawiania temperatury,pokrętło siły nawiewu i pokrętło kierunku nawiewu nie podświetlają się .Z początku myślałem że tak ma być ale chyba raczej nie.Proszę o jakieś info czy ten typ tak ma ? ewentualnie jeśli pokrętła mają się podświetlać to co może być nie tak i jak to zdemontować i naprawić . Za wszystkie wypowiedzi z góry dzięki.pozdrawiam
[center:a22a6c0f7d][/center:a22a6c0f7d]
-
-
zns, Tak jak masz pokrętło od prędkości nawiewu, to weź je kombinerkami przez szmatkę i mocno pociągnij do siebie, a Twym oczom ukaże się żaróweczka, którą wymień i ciesz się podświetlonymi pokrętłami.A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez znsczy ściągać do tej operacji ten cały plastik co maskuję ten panel ?
Zamieszczone przez znsżarówka jest tylko jedna do trzech przełączników ?
Zamieszczone przez znsboje się że wyciągnę pokrętło razem z chłodnicąA6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Czyli wszystko jasne.Jutro zabieram się do roboty i o przebiegu akcji dam info . Dzięki chłopacy za rozjaśnienie sytuacji. Pozdrawiam
[ Dodano: Pon 15 Sie, 11 19:43 ]
Witam. Wracam z dobrymi wieściami
Operacja o kryptonimie " żaróweczka"
zakończyła się sukcesem :]
Dla potomnych mały opis o ce be ;]
krok pierwszy :
Przełącznik siły nawiewu wrzucamy
na 2 tak jak to wcześniej zasugerował
kolega capriman i przy pomocy palca
wskazującego i kciuka wyciągamy przełącznik
(obyło się bez kombinerek ale szmatka się przydała,
troszku było ślisko za sprawą wcześniejszego plakowania deski)
Po tym kroku pora na krok nr. dwa
Żarówka siedzi w tym zielonym plastikowym
kółeczku i jest wciskana (nie mylić z wykręcaniem )
Niestety penseta nie zdała egzaminu ponieważ się
ślizgała na żarówce.Małe szczypce zdały
egzamin na 5+ i w ten oto sposób operacja została zakończona.
Poniżej zdjęcie żarówki
dzieki i pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mixertmPanowie nie moge wyjasc tej zarowki wczoraj sie pol godziny z tym mordowalemILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz